ARO M 461
Motor: vpředu, čtyřdobý, kapalinou chlazený
Počet válců: 4
Objem: 2512 cm³
Výkon: 56,6 kW
Pohotovostní hmotnost: 1625 kg
Nejvyšší rychlost: 100 km/h
Spotřeba na 100km: 17 l
Poháněná náprava: zadní s přepínatelnou přední
Země výroby: Rumunsko
Výroba: 1964-1975
V první polovině 70. let se do Československa začaly dovážet rumunské vozy M 461. Byly to prakticky jediné automobily s pohonem 4×4, které se daly pořídit nové a které byly určeny pro civilní sektor. Sloužily v řadě socialistických organizací jako byly lesy, družstva, ale i energetika.
U Veřejné bezpečnosti ČSSR sloužily tyto vozy jako vozidla psovodů, pyrotechniků, potápěčů a jako doprovodná vozidla těžké techniky (OT 64 – Skot).