ŠKODA 110R
Motor: vzadu, čtyřdobý, kapalinou chlazený
Počet válců: 4
Objem: 1107 cm³
Výkon: 46 kW
Pohotovostní hmotnost: 880 kg
Nejvyšší rychlost: 140 km/h
Spotřeba na 100km: 9 l
Poháněná náprava: zadní
Země výroby: ČSSR
Výroba: 1970-1980
Vozidla Škoda 110 R obdržela Veřejná bezpečnost v počtu 5 kusů. Jednalo se o vozidla dodaná v továrních barvách a to pouze červená a oranžová, tak aby byla dobře vidět v provozu a stačila tempu čím dál více rychlejšího provozu. Vozy obdržely pruh s nápisem Veřejná bezpečnost tak, jak to bylo u klasických vozidel modrobílého období, ale do modré barvy nebyla přelakována. Tyto vozy sloužily jako stíhací vozy a po otevření prvního úseku dálnice D1 do Mirošovic sloužil i jeden kus v červené barvě právě zde, jak se píše v dobovém článku a jak potvrdili ještě žijící příslušníci, kteří tímto vozidlem po dálnici jezdili na dálničním oddělení VB Bernartice, kam byl po otevření dalšího úseku dálnice D1 právě tento vůz přesunut a kde i svou službu završil. Vůz dodaný do Ostravy byl naopak barvy oranžové a je na vteřinu vidět ve filmu Město nic neví. Další dva vozy byly u dopravní služby VB Plzeň a jeden vůz u dopravní služby VB Brno. Tyto údaje platí k 1.11.1973.