ŠKODA FAVORIT
Motor: vpředu, čtyřdobý, kapalinou chlazený
Počet válců: 4
Objem: 1289 cm³
Výkon: 46-50 kW
Pohotovostní hmotnost: 840 kg
Nejvyšší rychlost: 150 km/h
Spotřeba na 100km: 5,2-7,6 l
Poháněná náprava: přední
Země výroby: ČSSR
Výroba: 1988-1995
Škoda Favorit, klasická ikona své doby je historicky druhým automobilem s předním náhonem kol (po Ladě Samaře) v bývalých zemích komunistického bloku, který nebyl licencí zahraničního modelu a který se svými jízdními a užitnými vlastnostmi mohl poměřovat se západoevropskými vozidly. Zájem o něj tedy od počátku překonával výrobní kapacity. Automobil získal řadu úspěchů ve sportu, zejména v rallye.
Vozidla vystřídala jak žlutobílé služební barevné provedení VB tak později po listopadu 1989 i POLICIE. Později se staly prvním služebním vozidlem novodobé POLICIE ČR v barevné kombinaci bílé se zeleným pruhem. V současné době nejsou tyto vozy již v činné službě.