ŠKODA 1101P (Bojový Tudor)
Motor: vpředu, čtyřdobý, kapalinou chlazený
Počet válců: 4
Objem: 1089 cm³
Výkon: 23,5 kW
Pohotovostní hmotnost: 940 kg
Nejvyšší rychlost: 100 km/h
Spotřeba na 100km: 8-8,5l
Poháněná náprava: zadní
Země výroby: ČSSR
Výroba: 1943-1952
Vozy Škoda 1101 byly určeny jako náhrada dosluhujících lehkých otevřených vozidel různých typů, získaných jako trofejní po Wehrmachtu. V říjnu 1948 bylo objednáno 80 vozů pro Sbor národní bezpečnosti, jejichž provedení se v detailech lišilo od vozů pro armádu. V říjnu 1949 bylo označení vozu změněno na Škoda 1101 P (Pohotovostní), neboť špatné terénní vlastnosti v podstatě civilního typu neodpovídaly původní prezentaci Škody 1101 VO jako vojenského terénního vozu. Roku 1949 bylo objednáno 150 kusů pro SNB. Sériová výroba Škody 1101 P probíhala až do roku 1952.
Ve službě se objevovaly jak v provedení khaki, tak i v tehdy nově zaváděném modro-bílém služebním barevném provedení. Byla to tak vůbec první vozidla v historii sloužící v charakteristickém služebním barevném odlišovacím provedení.