GAZ 21 (Volha 21)
Motor: vpředu, čtyřdobý, kapalinou chlazený
Počet válců: 4
Objem: 2445 cm³
Výkon: 63 kW
Pohotovostní hmotnost: 1360 kg
Nejvyšší rychlost: 135 km/h
Spotřeba na 100km: 12,9 l
Poháněná náprava: zadní
Země výroby: SSSR
Výroba: 1956-1970
V ČSSR tyto Volhy sloužily zejména jako služební vozidla v tehdejších státních institucích, úřadech, národních podnicích, pouze jejich vedení se nezřídka vozilo v limuzínách kopřivnické provenience.
Oblíbili si je i taxikáři, mezi lidmi byly hovorově nazývány vznešeným titulem „Carevna“. Mohli si je koupit i soukromníci, ale na volném trhu jich bylo málo a rozhodně nebyly levné. U SNB sloužily zejména u pohotovostních jednotek.
Vozidla byla možno spatřit v provozu ještě až do 70. let, kdy docházelo k vyřazování těchto vozidel. Ta pak byla nahrazována stejnou značkou-GAZ a to typem 24.